Infektiotautien tutkimusyhdistyksen vuosikokous ja symposium 10.4.2024

Tervetuloa Infektiotautien tutkimusyhdistyksen vuosikokoukseen ja symposiumiin  Haartman- instituuttiin 10.4.2024!

Näyttely ja kahvitarjoilu alkaa klo 15:30, vuosikokous klo 16:00 ja symposium klo 16:15. Symposiumin jälkeen Haartman-instituutin aularavintolassa on tarjolla ilmainen buffet-illallinen.

Ilmoittautuminen 22.3.2024 mennessä tästä linkistä:   https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/127182/lomake.html

Symposiumista on haettu erikoislääkärikoulutuksen pisteitä 3 tuntia seuraaville erikoisaloille: Geriatria, Infektiosairaudet, Keuhkosairaudet ja allergologia, Kliininen mikrobiologia, Korva,- nenä- ja kurkkutaudit, Lastentaudit, Sisätaudit / eriytyvä koulutus, Sisätaudit / runkokoulutus, Työterveyshuolto, Yleislääketiede

Ohjelma löytyy liitteenä sivun alareunasta.

KOKOUKSIA SUOMESSA                                                                                                Virology Days 2024, 22.-23.3. Helsinki  https://www.helsinki.fi/en/conferences/virology-days-2024-conference

KOKOUKSIA ULKOMAILLA                                                                                              Nordtick, 16-18.4. 2024 Nyborg Strand, Tanska Nordtick 2024                                    ECCMID, 27.-30.4.2024 Barcelona, https://www.eccmid.org/                                           ESCV, 18.-21.9.2024, Frankfurt, https://www.escv2024.org/

Muita kokouksia

Katso myös www.escmid.org. Sivuilla linkkejä lukuisiin alan kongresseihin ja kursseihin.

Toivomme lisäysehdotuksiakokouskalenteriin

Linkkejä muihin kokouskalentereihin - other meeting calenders: