Apurahat

ITY:n apurahat 2024 ovat haettavissa, hakuaika päättyy 15.3.2024

Infektiotautien Tutkimusyhdistyksen apurahat 2024

Infektiotautien tutkimusyhdistys ry ilmoittaa jäsenilleen haettavaksi seuraavat apurahat 15.3.2024 mennessä:

1. Henkilökohtaisia tutkimusapurahoja infektiotautien tutkimukseen.
  2. Matka-apurahoja nuorten tutkijoiden kongressimatkoihin.

Apurahojen hakulomake löytyy seuraavasta linkistä (huom. sama lomake tutkimusapurahoille ja matka-apurahoille):

Apurahahakemus tulee lähettää 15.3.2024 klo 23.59 mennessä. Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.

Apurahojen myöntämisestä päättää yhdistyksen hallitus. Apuraha-anomuksia arvioitaessa painotetaan tutkimussuunnitelman sisältöä, julkaisutoimintaa ja erityisesti apurahan käyttötarkoitusta sekä matka-apurahaa haettaessa lisäksi esityksen aihetta ja sisältöä. Myös muut aiemmin saadut apurahat huomioidaan. Tutkimusapurahoja myönnetään ensisijaisesti tutkimustyötä varten. Apurahoja myönnetään ensisijaisesti väitöskirjatyöntekijöille sekä väitelleille hakijoille, joilla väitöksestä on kulunut korkeintaan 5 vuotta. Apurahaa ei myönnetä hakijalle, joka on saanut ja käyttänyt ITY:n vastaavan apurahan vuosina 2021-2023 (rajoitus on apurahalajikohtainen). Apurahojen saajat julkistetaan yhdistyksen vuosikokouksessa 10.4.2024. Lisätietoja saa tarvittaessa yhdistyksen sihteeriltä (ity@fimnet.fi).

ITY:n apurahat 2023

Infektiotautien tutkimusyhdistys ry on myöntänyt hallituksen kokouksessaan 28.3.2023 vuodelle 2023 seuraavat apurahat:

Tutkimusapuraha 2500€

Minne Jartti

Emil Loikkanen

Ahmad I. Al-Mustapha

Tuulia Enbom

Matka-apurahat 1000€

Stina Gröhn

Irini Assimakopoulou

Karoliina Koivisto

Sheetal Patpatia

Saana Soppela

Matka-apurahat 750€

Maija-Katri Lehto

Matka-apurahaa lahjoitti GSK (1000€)

ITY:n apurahat 2022

Infektiotautien Tutkimusyhdistyksen apurahat 2022.

ITY:n hallitus on kokouksessaan 30.3.2022 myöntänyt tutkimusapurahan (2500€) seuraaville henkilöille:

Anni Honkimaa

Laura Lempinen

Visa Nurmi

Maija Suvanto

Matka-apurahat:

Visa Nurmi (1000€)

Man Xu (1000€)

Xiaobo Huang (500€)

Emilie Rugemalira (500€)

Henni Tuomala (500€)

Matka-apurahoja lahjoittivat Fimlab (1000€), GSK (1000€), OctaPharma (2 x 500€) ja Immunodiagnostic oy (500€).

ITY:n apurahat 2021

Infektiotautien Tutkimusyhdistyksen apurahat 2021.

ITY:n hallitus on kokouksessaan 12.4.2021 myöntänyt tutkimusapurahan (2000€) seuraaville henkilöille:

Sanna Aarnio

Kai Kauppinen